Rohlig Suus Logistics SA zajmuje się zarządzaniem logistyką i łańcuchami dostaw w transporcie drogowym, lotniczym, morskim i kolejowym. Jest to spółka z 100 % polskim kapitałem, będąca jedyną polską firmą logistyczną o globalnych możliwościach. Na rynku działa od 1990 roku.

KRS: 0000328793,
NIP: 1230993241,
REGON: 015490202

www.suus.com

Fracht morski jest kluczowym produktem Grupy Rohlig od ponad 150 lat, a klienci powierzają firmie do obsługi ponad 300 000 TEU cargo rocznie. W ofercie znajdują się ładunki skonteneryzowane FCL w eksporcie i imporcie, ładunki konwencjonalne, w tym wielkogabarytowe, na warunkach liniowych i czarterowych, a także ładunki niebezpieczne. Firma zapewnia także obsługę magazynową i przeładunki, doradztwo, ubezpieczenia i odprawy celne, jak i monitoring przesyłek. Fracht lotniczy z kolei, to drugi, największy produkt grupy, stanowiący prawie 40% jej przychodów. Realizacja odbywa się  w ramach wyłącznego partnerstwa z globalną Grupą Rohlig. Współpraca całej grupy z blisko 50 liniami lotniczymi na całym świecie, gwarantuje szeroki wybór stawek i możliwości dla klientów. Główne kierunki importowe to: Chiny, Hong Kong, Tajwan, Korea, Nowy York, Chicago, Los Angeles. Eksport natomiast, realizowany jest w głównej mierze (80%) do Ameryki Północnej. Ponadto, Rohlig Suus Logistics realizuje przewozy kolejowe  i drogowe na trasach krajowych i międzynarodowych .

Głównym celem firmy jest dalsze zwiększanie przewagi nad konkurencją, która nie może pochwalić się równie kompleksowymi usługami. Rohlig Suus stworzył w Europie partnerski system drobnicowy, obsługujący około 200 regularnych połączeń drogowych tygodniowo.


W Polsce zbudował własny system dystrybucji drobnicowej o zdolności realizacji dostaw w 24 h. Usługi magazynowe i dodane realizuje w centrach logistycznych o powierzchni ponad 100 000 m2, wyposażonych w zaawansowane technologie i proekologiczne rozwiązania.


Paletę usług globalnych dopełnia fracht intermodalny i kolejowy, ze szczególnym uwzględnieniem kierunków wschodnich. Tak obszerny zakres działań realizuje zaledwie kilka firm na rynku. Rohlig Suus Logistics posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze branż: elektronicznej, AGD, budowlanej, maszynowej, samochodowej, chemicznej, odzieżowej, meblowej oraz spożywczej. Firma współpracuje ze starannie dobranymi przewoźnikami i partnerami w Polsce i w Europie. Dzięki rzetelnej selekcji i okresowej ocenie dostawców, firma jest w stanie na bieżąco monitorować jakość usług i kształtować je zgodnie z aktualnymi potrzebami klientów.

Firma Rohlig Suus Logistics w ostatnich trzech latach odniosła wiele sukcesów.

W 2013 roku zajęła  trzecie miejsce pośród największych operatorów w kategorii Usługi Logistyczne wg. rankingu TSL, opublikowanym w „Gazecie Prawnej”. Rok później, Rohlig Suus Logitics został nagrodzony pierwszym miejscem w Rankingu Business Proces Outsourcing Companies. Nagroda została przyznana w kategorii: Firmy duże i Logistyka, a ranking stworzył Warsaw Business Journal Group. W tym roku, firma ponownie zajęła trzecie miejsce w TOP 3 operatorów świadczących kompleksowe usługi logistyczne na podstawie rankingu TSL 2014 (kategoria usługi logistyczne). Została  także nominowana jedną z największych firm wśród potentatów branży logistycznej.

Rok 2013 był przełomowy dla rozwoju spółki, ponieważ obroty, po raz pierwszy przekroczyły pół miliarda zł. Działania skupiły się wtedy na strategicznym rozwoju pakietu usług wschodnich dla przedsiębiorców z całego świata, między innymi w oparciu o spółkę córkę działającą pod nazwą SUUS Logistics w Rosji. Od tego momentu, Rohlig Suus wdraża zaawansowane programy architektury korporacyjnej, uruchamiając przy tym nowoczesne aplikacje informatyczne. Zwiększyły się też możliwości operacyjne sieci oddziałów i centrów logistycznych, na co wpływ miały zmiany lokalizacji i realizacja inwestycji w obszarze nieruchomości w całej Polsce.

 

  1. nie mogę powiedzieć że mnie okantowali bo nigdy tak nie zrobili ale stawki maja masakryczne. Przecież jest dużo spedycji które więcej płacą…

  2. Najgorsza „firma kurierska” działajaca na polskim rynku!!!!! Większego dziadostwa nie spotkałem do tej pory!!!! Ludzie omijajcie tę firmę pn.”RATUJ DZIADA” jak najszerszym łukiem.Przesyłka z Lublina do Koszalina trwa już piąty dzień i finału nie widać!!! Poleżała sobie w Poznaniu, teraz leży w Szczecinie, pytam się po co leży???? Nigdy więcej ROHLIG SUUS LOGISTICS!

  3. Rohlig Suus absolutnie nie polecam. Totalna ignorancja na klienta. Firma zapomniała kto dla kogo jest. Wychodzą z założenia jak nie klient ten to inny przyjdzie. Przesyłka leży u nich w magazynie koło Warszawy – od środy 15/06/2016, dziś mamy 20/06/2016 poniedziałek i śladu po niej nie widać (a dodam, że miała być 16/06/2016). Brak profesjonalizmu. Lepiej skorzystać z innej firmy i mieć 100% pewności przesyłki – ja zdecydowanie ODRADZAM!!!! a z tego co sobie poczytałam o firmie – nie tylko ja…

  4. Prowadzę firmę transportową i wykonuję usługi dla rohliga i mam jeszcze gorsze zdanie o nich niż klienci. Tragedia. Kilometry wychodzą po 2,10 i robię góra 1200 km tygodniowo. Czekam tylko niech się skończy okres wypowiedzenia i znikam. Jak chciałem skończyć współpracę od razu to chcieli mi dać 35 000 zł kary za niewykonanie umowy. NIE POLECAM

  5. Potwierdzam niestety negatywne opinie poprzedników -NAJGORSZA firma z jaką przyszło mi współpracować. Dostawy są opóźniane prawie o tydzień, panie na infolinii nic nie wiedzą- piszą wiecznie do nadawcy towaru, a nie odbiorcy, przez co kupujący czeka i nie wiem co się dzieje z przesyłką. Wybitnie aroganccy kierowcy- łaskę robią że w ogóle dzwonią, nie ma mowy o żadnym ustaleniu godziny. Nic nie mówiąc przesuwają towar na kolejne dni. Ogólna tragedia i brak kompetencji.

  6. NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA!!!!!!!!!! Podpisuje się pod powyższymi opiniami, brak profesjonalizmu, kompetencji – zapomnieli zasadę, że klient nasz pan, na przesyłkę czekałam 3 dni, gdzie nawet zapłaciłam żeby była w ustalonym dniu i co??? niestety kurier nie dojechał, panie na infolinii nic nie wiedzą, obiecują, że oddzwonią a i tak nie oddzwaniają. BEZNADZIEJNA FIRMA, jak tylko ktoś może to omijać ją szerokim łukiem!!!!!!!!!!!!!!

  7. Zgadzam się z komentarzem powyżej (od p. Moniki) – przez to samo przeszedłem…”milion” połączeń telefonicznych, nikt nic nie wie…przesyłka zaginęła…po tygodniu się odnalazła…itd. szkoda tylko nerwów i zdrowia… brak kompetencji i organizacji…nie polecam

  8. pracuje tam tydzien, nie wiem czy rozumiecie ale spedycja ma nawalone tyle ladunkow ze codziennie od 4 do 10 przerabiaja okolo 100 aut, fakt ze zdazaja sie ancymonki ktore rozpieprza towar bo nie chce sie pasem spiac albo cos w ten desen ale zrozumcie jedno, wchodze do pracy o 7;15 (tak mniej wiecej przekraczam szlaban) i jak wyjade z ladunkiem o 10 to jest dobrze (bajzel na amgazynie, malo ramp zeby ladowac i trzeba czekac) a jak dzwonisz do ludzi to w 95% jest spoko git malina ale np. wczoraj klientka darla sie na mnie bo „nie moja wina ze nie mialam zasiegu, nie bylo mnie w domu” (a nawet u sasiadow bylem zeby wydzwonili syna meza czy kogo zeby wzial te palete.
    Pani krzyknela ze napisze na mnie skarge…
    Tu nie chodzi o to ze kierowcy sa durni-chociaz czasem zdazy sie jeden dekiel z drugim a o to ze spedytorzy i logistycy robia bajzel, magazyn za dnia robi a w nocy jara zielsko przez co rano jest jeszcze wieszy burdel a kierowcy ktorzy tam sie laduja musza sami znalezc ladunek wiec zanim znajdzie sie ladunek i go dowiezie do miejsca x (w rejonie ktorym masz y przesylek do rozwozu) to przychodzi godzina 13 i masz coraz mniej czasu bo tez chcialbys wrocic do domu kolo 17-18 bo przeciez nie pracujesz po 11h dziennie.
    A to ze pazcki leza na magazynie… to juz dzwonic do lodzi-tam jak zadzwonicie to gwarantuje ze spedycja dostanie szybko opierdol.

  9. Szybciej sprawy przewozowe załatwia każda firma z zagranicy niz te ,które realizuje powyższa Firma na terenie własnego kraju.
    Ludzie słabszego zdrowia mogą nie wytrzymać sposobu Jej działania .
    Najgorsze doswiadczenie z firmą kurierską jakie mnie spotkało.

  10. NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA NA RYNKU!!! BEZCZELNI KŁAMCY!!!! Kurierowi nie chcę się podjechać do klienta tylko twierdzi, że nikogo nie zastał i zwraca towar do siedziby!!! Dlaczego nikt nie wyciąga od takich patałachów konsekwencji?! Powinni ponosić konsekwencje finansowe to by się wywiązywali z dostaw na czas!!! Przecież firma łatwo może sprawdzić, że patałach nie podjechał w ogóle pod wskazany adres, ba, pewno nawet nie przejeżdżał obok miejscowości, a tym bardziej może sprawdzić jego połączenia telefoniczne, na dowód, że nawet nie próbował kontaktować się z osobą, której towar miał dostarczyć! Nie po to płaci się za przesyłkę kurierską, żeby czekać teraz cały weekend na dostawę w poniedziałek! Przy obecnej stopie bezrobocia takich patałachów powinno się wywalać na zbity ***! Od tej pory będę się upewnić czy zamówiony przez mnie towar nie jest czasem wysyłany przez tę „firmę” i polecam omijać to coś szerokim łukiem!!!

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć HTML tagów oraz atrybutów:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>