Działając na rynku krajowym oraz zagranicznym przez ponad 30 lat, firma zdobyła niezbędne doświadczenie w branży logistycznej. Dzięki opracowanej wiedzy i umiejętnościom, Adar jest obecny na najważniejszych rynkach europejskich, na których pełni rolę aktywnego gracza.

KRS: 0000055963
NIP: 5782594127
REGON: 170778549

www.adar.pl

Adar to firma nawiązująca długoterminowe, stabilne relacje z firmami transportowymi posiadającymi ciągniki siodłowe z naczepami 13,6 m (firana, burto-firana, plandeka). Dokonuje przerzutów po krajach Unii Europejskiej. Główne kierunki to: Niemcy, Francja, Włochy, Szwajcaria, Belgia, Holandia, Luksemburg oraz Austria. Ponadto, Adar  realizuje przerzuty z krajów Unii Europejskiej do Rosji. Wykorzystuje przy tym  własną bazę transportową w Elblągu, gdzie przeładowuje towary na auta rosyjskich przewoźników i wysyła je poprzez pobliski Obwód Kaliningradzki do Federacji Rosyjskiej.

Spedycja Adar jeszcze kilka lat temu była typowo transportową firmą, a dzisiaj nie posiada już prawie własnych pojazdów. O przeprofilowaniu działalności w 2010 roku, zadecydował problem z pozyskaniem kolejnych zawodowych kierowców na rynku elbląskim. Był to przełomowy rok, w którym  firma  zaobserwowała duży skok obrotów. Zmienił się wtedy model zespołu pracowników, a Adar nabrał nowego podejścia do klienta. Cały zespół pracował także na budowaniu floty podwykonawców, którą Adar stale, konsekwentnie poszerza. Ten dynamiczny rozwój został doceniony przez Puls Biznesu. Adar, jako jedyne przedsiębiorstwo z Elbląga, znalazło się w zestawieniu TOP 500 Pulsu Biznesu, plasując się na 217. pozycji. Pojawienie się w prestiżowym rankingu świadczy o niezwykłym uznaniu marki na krajowym rynku.

Firma współpracuje z firmami transportowymi w nieprzerwanym cyklu pracy przez 365 dni w roku, oferując przy tym stałe warunki współpracy z gwarancją min. 10 000 km miesięcznie. Firma przestrzega zasad w zakresie ustawy MiLoG, która weszła w życie w styczniu 2015 w Niemczech. Przepis ten dotyczy nie tylko samych Niemców, ale również pracowników z zagranicy oraz transportów przejeżdżających przez ich terytorium w drodze na zachód. Ustawa ma zapewniać kierowcom minimalną stawkę 8,5 euro/ h brutto. Adar kompleksowo wspiera przewoźników w prowadzeniu ich biznesu. Nie ogranicza się jedynie do zagwarantowania frachtów, lecz jednoczy różne podmioty z branży TSL, w ramach Holdingu Przewoźników Drogowych.

Firmę cechuje indywidualne podejście i wsparcie specjalistów rynku transportowego.

Oferuje ona możliwość korzystania z kart paliwowych oraz darmowe urządzenia GPS. Kierowcy mają do dyspozycji także koordynatorów, dostępnych przez 24 godziny na dobę. To, co wyróżnia firmę na tle innych spółek transportowych, to możliwość odstawienia pojazdu w dowolnym miejscu Unii Europejskiej w ciągu możliwie najkrótszego terminu.  Zagęszczenie centrów magazynowych, z którymi współpracuje Adar jest tak duże, że potrafi zorganizować załadunek i rozładunek w bardzo krótkim czasie. Czasem jest to kwestia jednej, do dwóch godzin.

Filozofia zarządzania firmą wynika z założeń Total Quality Management. Firma posiada wyjątkową, płaską strukturę organizacyjną, która pozwala na szybkie podejmowanie decyzji i elastyczną reakcję na zmieniające się warunki w branży. Jako jedna z nielicznych firm w branży TSL, Adar wprowadził myślenie projektowe do procesu kreacji usług, tzw. design thinking. Adar oferuje rozwiązania nie tylko dla dużych firm, ale również przedsiębiorstw średnich i małych. Rozbudowane systemy zarządzania transportem oraz relacjami z Klientem pozwalają dostosować daną usługę do indywidualnych wymagań. Firma wychodzi ponad standardy typowej spedycji, koordynuje wszelkie procesy jakie zachodzą podczas współpracy z przewoźnikiem. Ponadto Adar przydziela frachty autom firm transportowych, służy pomocą w wyszukiwaniu usług serwisowych oraz przy organizacji ubezpieczeń i leasingów. Kontakty międzynarodowe nie stanowią dla zespołu firmy Adar żadnego problemu – jest to wykwalifikowana kadra posługującą się kilkoma językami.

Firma współpracuje z: przewoźnikami, firmami produkcyjnymi, centrami logistycznymi, dostawcami części samochodowych, a także serwisami naprawczymi. Z Adarem współpracują też brokerzy i agenci ubezpieczeniowymi, koncerny paliwowe, czy koncesjonariuszami autostradowymi. Firma korzysta z pomocy firm leasingowych i rentingowych czy operatorów promów i tuneli.

  1. Witam. Jak na razie współpraca układa się na plus. Pracę mają ułożoną i płacą w terminie. Wiem ile zarabiają na współpracy ze mną, a ja jeżdżę za godne pieniądze. Początkowo średnio dogadywałem się ze spedytorem ale złapaliśmy kontakt. Ogólnie dają radę.

  2. Adar Adar Adar znakomity marketing i z pochlebstw to by było na tyle. W teorii płacą za wszystko w praktyce za nic. O kasę za zlecenia trzeba żebrać.

  3. UWAGA NAS SPEDYCJE ADAR. Adar często doprowadza nowe, oraz te doświadczone firmy transportowe do bankructwa, zamiast zarabiać nie oddają ci twoich zarobionych pieniędzy i nagle okazuje się że stajesz się ich dłużnikiem. Wszystko wygląda super do póki nie podpiszesz umowy i nie wpadniesz w wir finansowego uzależnienia od ADARU ( firmę potrafią wykończyć nawet po dwóch miesiącach współpracy )
    Stawki w ADARZE wynoszą średnio 50 -60 Eurocentów, miesięczna ilość kilometrów do 7.000 km. Opóźnienia w płatnościach, z uwagi na różne dziwne sytuacje, na załadunek czekasz często 24 godz, prosząc się o fracht. Ostrzegam młodych transportowców, ponieważ ufam, że doświadczony transportowiec wie z kim pracować. ODRADZAPM WSPÓŁPRACĘ Z ADAREM…

  4. Dość że ADAR zaniża kilometry, to stawki głodowe 50 ec. W marcu miałem przejechane 6400 z licznika, oni dali 5260 km. więc coś jest nie tak. W kwietniu przejechałem 7300 km. oni dali 6400 km. Dojazdy dają często po 200 – 300 km. i płacą za nie po 30 ec. ( a mieli płacić za wszystko tyle samo ) a ty płacisz paliwo, opłaty drogowe, kierowca, więc gdzie jest sens. Zlecenie dostajesz po 10 godz. czekania pod koniec dnia, więc nie dojedziesz na czas, nie ma szans, więc za to kara 170 euro. pobrana z twojej kasy bez pytania, czy to jest ok ? i takie manewry robią co drugi dzień, więc jeżeli dochodzi do rozliczenia to twoich pieniędzy praktycznie nie ma. ( Na tym ADAR zarabia, a Ty się nie liczysz ) Oddajes do dyspozycji zestawy, a oni bez twojej zgody puszczają je za 50 euro centów i tyle ci płacą, po odliczeniu swoich dziwnych kar wychodzisz w dobrym przypadku na 0 lub 1000 euro w plecy, możesz zawsze zrezygnować, na Twoje miejsce przyjdzie następny frajer, którego ogolą. Pozdrawiam, uważajcie na współpracę z osławionym ADAREM

  5. Mnie ładnie załatwili. Przeczytajcie umowę. Jak zjedziesz wcześniej niż po 3 tyg to ucinają połowę frachtu . Z całej trasy. Jak rezygnujesz ze współpracy to nagle im się to przypomina nawet pół roku do tyłu. Obciążenie w sumie na 45 tys. Wszyscy tylko patrzą jak zniszczyć przewoźników .

  6. Na innych stronach typu etransport, gowork same achy i ochy jakbyś Pana Boga za nogi złapał. Tak nawiasem mówiąc to oszukani przez adar powinni pozwać również powyższe portale, za wprowadzanie w błąd i kasowanie wpisów innych przewoźników z ostrzeżeniami przed tą firmą. No ale liczy sie kasa i tylko kasa.

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć HTML tagów oraz atrybutów:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>