Schnaider Group Polska jest autonomicznym oddziałem międzynarodowej grupy firm logistycznych z siedzibą na Dolnym Śląsku.

KRS: 0000592917,
NIP: 8971817676,
REGON: 363275388

Lokalizacja Schnaidera nie jest przypadkowa, ponieważ pomaga w kontaktach z Klientami, a znacząca większość zleceniodawców firmy to niemieckie korporacje produkcyjne i dystrybucyjne. Schnaider w Polsce powstał w celu zbudowania floty rzetelnych i stałych Przewoźników, za pomocą których firma może realizować przewozy dla swoich kontrahentów z praktycznie wszystkich krajów UE.

Schnaider realizuje przewozy głównie w relacjach Polska- Niemcy, Niemcy- Francja, Niemcy –Hiszpania, Niemcy- Włochy, Niemcy- Anglia, Niemcy-Niemcy. Od roku coraz większy wolumen realizowanych przewozów stanowią przewozy Polska-Polska. Przewozy, głównie, zlecane są Przewoźnikom posiadającym ciągniki siodłowe z naczepami typu: kurtyna i chłodnia. Wszyscy podwykonawcy to certyfikowane i sprawdzone firmy transportowe z Polski, Rumunii, Litwy, Niemiec, Hiszpanii. Od czterech lat większość stanowią Polskie firmy, z powodów oczywistych, a mianowicie dobrej korelacji jakości usług do ceny.

Wartości Schnaider Group to zaufani i sprawdzeni pracownicy oraz współpracujący od lat Przewoźnicy, a nie majestatyczne i ekskluzywne budynki i pochłaniający często lwią część budżetu marketing. Tym właśnie podejściem firma w tak konkurencyjnych i trudnych dla usług transportowych czasach jest w stanie rosnąć rok do roku 18-21%, naturalnie wraz z Przewoźnikami i Klientami.

Firma posiada dwa oddziały w Polsce: Wrocław i Katowice. Decyzja o otwarciu filii na Górnym Śląsku była związana z oczekiwaniami klientów, jak również podyktowana została względami praktycznymi. Konurbacja jest jednym z najlepiej skomunikowanych regionów naszego kraju, przebiegają tędy dwie autostrady: A4 oraz A1 (tzw. bursztynowa). Dodatkowo połączenie kolejowe zapewnia Centralna Magistrala Kolejowa. Przedstawiciele firmy szacują, że po otwarciu oddziału w Katowicach liczba obsługiwanych przez Schnaider ładunków może ulec podwojeniu.

Przedsiębiorstwo stara się zachować równowagę między ilością zleceń eksportowych i importowych. Jest to szczególnie ważne w obliczu tendencji, panujących obecnie w branży. Schnaider dąży do tego, aby współpracujący z firmą przewoźnicy nie byli zmuszeni do odbywania pustych kursów, co zdarza się obecnie coraz częściej, w związku z zaistniałym niedawno dodatnim bilansem handlowym Polski.

 

 

  1. jeżdżę ze sznaiderem od 3 miesięcy. Płatności mam na czas. Spedytor wyrozumiały i serio elastyczny pod wieloma względami. Da się dogadać.

  2. To jest kolejna spedycja z ktura jezdze. Wymagaja podpisania kontraktu, poczatkowo nie chcialem bo myslalem ze bedzie tak jak wszedzie. Zaryzykowalem i na razie nie jest zle. Od 5 miesiecy mam regularne wplaty i stale zlecenia. Jak bedzie dalej, zobaczymy.

  3. nie bede sie rozwodził na temat tej spedycji, powiem w skrócie – moze być, tandem mi jezdzi na kółkach, kierowca mi nie narzeka, ja kase mam na czas, jesli oczekujecie cudów, to tam ich nie ma.

  4. wczoraj zjechalem po 3 tygodniach do bazy. Musze przyznac ze moj spedytor na prawde dobrze prowadzil samochod. Busa mi nie przeladowywal, nawet wiekszych przestojow nie bylo. Zobaczymy jak bedzie z termiowoscia platosci.

  5. są trochę namolni wydzwaniajom o nieludzkiej godzinie i meczą. W koncu dalem sie namowic, bo ile mozna koomus dupe truc. W sumie dobra decyzja, bo prace mam pewnom i placa po osmiu dniach.

  6. Powiedzcie jak to z nimi jest? Trzeba podpisać umowę? Płatności na czas? Kierowca rozładunki i załadunki musi sam robić, czy wszystko jak należy?

  7. o wreszcie są jakies informacje o nich. Własnie podpisałem z nimi umowę. Auto wystartowało mi w poniedzialek. czekam na pierwsze płatnosci ale troche mnie uspoakoiliscie, ze płacą bo nie mogę sobie pozwolic na opoznienia. Pierwszy fracht 1,11 euro/km jestem pozytywnie zaskoczony i mam nadzieje, ze to nie tylko jednorazowo na zachęte…

  8. a dla mnie to te wszystkie spedycje to na jedno kopyto te ofery majom. Jezdzilem jusz w róznych spedycjach, w tej jezdze od 2 miesiecy i puki co placom i sie nie czepiajom o byle co. narazie z nimi zostane.

    • Stawki w kółku średnie, ale bus mi robi kilometry to jest najważniejsze dla mnie, bo z tego co wiem to teraz się więcej stoi niż jeździ na busach.

  9. stawki i km mi sie zgadzają a to najważniejsze. Mam bardzo sympatycznego spedytora który prowadzi mi auto. Mam zagwarantowany powroty do bazy. Pasuje mi to. Jedynie mogę się doczepić do płatności, czasem 2-3 dni się rozjadą z terminem i trzeba się przypomnieć.

  10. chcę podpisac umowę z nimi. Biorę ciągnik pod nich. Napiszcie czy jeździcie na dłuższe trasy, jak to wygląda, jak teraz z płatnościami czy są na czas i co najważniejsze czy nie ma przestoi czyli ile km możecie zorbić na trasach np. 3 tygodniowych ? muszę opłacać leasing i właśnie to kalkuluję . Będę wdzięczny za cenne informacje

  11. ja w MW Spedition mam dobre warunki jakby chcial to wiesz. Nie ma przestojów żadnych, jest duzo ladunkow, auto mam swoje tez na leasing,chce kupic drugie w 2018 bo mlody ma zrobic w koncu C+E a firma juz jest zalozona.

  12. Gdzieś przeczytałem że to spółka Dudy, jednak to jakis zewnetrzny logityk schneidera. Coś ktoś kręci w internecie z tymi informacjami. Ja już się nie sugeruje opiniami w necie od lat.

  13. pi*****a od tym Dudzie w kółko, a jak nie Duda to ch***wa spedycja bo każda kradnie, i tak w kółko, ludzie, weźcie się za robotę to będzie dobrze a nie siedzieć na dupie i myśleć jak sie nachapać za leżenie. Mi płacą, kilometry do poprawki ale takie mamy teraz czasy, ktoś naobiecywał nierobom 10 koła na miesiąc i teraz płaczą wszyscy i szukają dziury w całym.

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć HTML tagów oraz atrybutów:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>